Konkretnie o marketing automation | Korzyści osiągane dzięki marketing automation (część 7)

  • Wzrost sprzedaży
  • Więcej pozyskanych leadów
  • Budowanie wiedzy o realnych zachowaniach i zainteresowaniach anonimowych użytkowników strony www
  • Budowanie wiedzy o realnych zachowaniach i zainteresowaniach klientów
  • Skrócenie drogi klienta do produktu dzięki dynamicznej personalizacji strony internetowej
  • Łatwiejsze zdobywanie danych o kliencie przy pomocy dynamicznie personalizowanych formularzy
  • Łatwa i precyzyjna segmentacja dzięki automatycznemu tagowaniu – wykorzystanie elementów behawioralnych
  • Ocena potencjału i zaangażowania zakupowego z wykorzystaniem scoringu
  • Podgrzewanie leadów – zwiększanie zainteresowania potencjalnych klientów naszą ofertą procesem lead nurturingu
  • Budowanie lojalności obecnych klientów – realizacja warunkowych procesów komunikacyjnych

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.