Konkretnie o marketing automation | Ocena skuteczności poszczególnych części wdrożenia (część 6)

Najlepszą weryfikacją wdrożenia procesu jest wysoki response klientów na naszą komunikację oraz zwiększony poziom zakupów. Oczywiście na te efekty składa się wiele elementów dobrze przemyślanego i przygotowanego procesu.

  •  Właściwa interpretacja wiedzy o realnych zachowaniach i zainteresowaniach klientów oraz przełożenie jej na komunikację i działanie systemu
  • Prawidłowa realizacja dynamicznej personalizacji strony internetowej – wyświetlanie treści relewantnych dla użytkownika, które będą klikane
  • Skuteczne zdobywanie danych o kliencie przy pomocy dynamicznie personalizowanych formularzy – użycie właściwych sformułowań, nawiązujących realnie do potrzeb klienta
  • Segmentacja, która przełoży się na zwiększony response
  • Dobrze opracowany scoring, dzięki któremu wysyłane treści, czy reakcje systemu, będą zwiększać response i skuteczność komunikacji
  • Poziom podgrzania leadów – zaobserwowanie skrócenia procesu sprzedażowego i zwiększenie poziomu sprzedaży
  • Zwiększenie wskaźnika lojalności obecnych klientów – utrzymywanie stałego kontaktu, obserwacja zachowań klienta, budowanie wizerunku

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.